Advies? 0548 - 544 333
Huizengekte

Wat een gekte op de woningmarkt! Een huis kopen is inmiddels een flinke uitdaging. Geen aanbod, geen tijd om na te denken, of méér moeten bieden dan de vraagprijs: het is realiteit voor huizenkopers.

Teleurstellen

De huizengekte brengt met zich mee dat we vaak mensen moeten teleurstellen. ‘De bezichtiging gaat niet door, want het huis is al verkocht’, is een boodschap die veel woningzoekers helaas al vaak te horen kregen. ‘Kan dit zomaar?’ ‘Wat zijn mijn rechten als koper?’ Vragen waar ons team graag de tijd voor neemt. Gelukkig bestaan er wettelijke kaders en duidelijke regels. Maar als makelaars van Otten & Flim gaan we bewust een stap verder:

Onze ‘huis’ regels

De vraag hoe we zelf behandeld zouden willen worden, bepaalt onze werkwijze. Ongekende verkoopscores; maar wel naar eer en geweten. Mensen horen van ons een eenduidig verhaal, want het hele team van Otten & Flim kent onze huisregels. Gelukkig krijgen we daarom steeds vaker positieve feedback, zelfs bij het annuleren van bezichtigingen! Mensen hebben begrip voor de manier waarop bezichtigingen bij Otten & Flim worden gepland. Ook de wijze waarop we onze woningzoekers op de hoogte brengen van nieuw aanbod valt op. De makelaarsdiensten van Otten & Flim zijn hiermee van uitzonderlijke, toegevoegde waarde.

Makelaarsdiensten met toegevoegde waarde

Huizengekte. Snel schakelen. Topsport. Maar met liefde voor ons vak is dat een uitdaging die we iedere werkdag graag weer aangaan. Begeleiding van A tot Z. En op een aangename manier. Zodat kopers en verkopers samen terugkijken op een fijne samenwerking. Makelen vereist dus niet alleen mensen kennen, maar bovenal mensenkennis.

Fantastisch om zo van betekenis te kunnen zijn. We zien het dagelijks terug in onze enthousiaste klantreviews. Feedback van mensen die schrijven over onze belangrijke rol bij de verkoop van hun woning. En dat in een tijd van huizengekte, waarbij sommigen beweren dat je je huis het beste zelf, via social media verkoopt…